خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان به اتفاق امام جمعه، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از زحمات این اداره در خدمت رسانی به محرومین تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۱۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده سپاه شهرستان به اتفاق امام جمعه، بخشدار مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از زحمات این اداره در خدمت رسانی به محرومین تقدیر کردند. 

فرمانده سپاه خرامه در این مراسم گفت:  نیروهای خدوم راهداری به عنوان گمنامان جاده ها در تمام طول سال و بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم و محرومین شهرستان هستند.  

صادقی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خرامه از زحمات خالصانه و جهادی راهداری در برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری بسیج سازندگی و اردوهای جهادی این ناحیه تقدیر و تشکر می نماید.  

حجت الاسلام کشاورزی امام جمعه خرامه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات این اداره گفت:  با خدمت خالصانه، صادقانه و جهادی کارکنان، از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این اداره به عنوان اداره نمونه در سطح استان معرفی شده که از تک تک این عزیزان تقدیر می شود و توفیقات روز افزون از خداوند متعال برای این عزیزان خواستاریم. 

مهندس حق پرست رئیس این اداره نیز از آمادگی کامل کارکنان جهت خدمت رسانی  به مردم و محرومین شهرستان خبر داد.   در پایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح سپاس از طرف قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خرامه از پرسنل راهداری تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها